سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شماره تماس شرکت وستینگهاوس

شرکت برق وستینگهاوس (Westinghouse Electric) شرکتی خصوصی در آمریکا است که در سال 1886 بنا نهاده شده است محدوده فعالیت آن بین المللی می باشد و دفتر مرکزی آن در ایالت پنسیلوانیا قرار دارد. این شرکت در تولید تجهیزات برقی، رادارها، نیروگاه ‌ها، ساخت نیروگاه هسته ای، تولید سوخت هسته ای و موتور هواپیما مشغول فعالیت است. مدیر عامل این شرکت برعهده دنی رودریک است. شرکت وستینگهاوس در سال 1995 مجموعه رسانه ای سی‌بی‌اس را خرید و از سال 1997 با عنوان شرکت سی‌بی‌اس کارش را ادامه داد. خیلی از قسمت های غیررسانه ای این شرکت به کمپانی های دیگر داده شد. قسمت سیستم های الکترونیکی دفاعی شرکت وستینگهاوس به شرکت هوانوردی آمریکایی نورتروپ گرومن داده شد و هم اکنون به عنوان کمپانی مستقلی با اسم سیستم ‌های الکترونیکی نورتروپ گرومن به کارش ادامه می دهد. اما مالک قسمت اصلی سهام بخش انرژی اتمی وستینگهاوس که با اسم شرکت وستینگهاوس الکتریک مشغول به کار می باشد کمپانی ژاپنی توشیبا می باشد و دارای 14500 نفر نیروی انسانی است.

شماره تماس شرکت وستینگهاوس

شرکت ما به عنوان تعمیرگاه مجاز وستینگهاوس آماده عرضه تعمیرات همه دستگاه های شرکت وستینگهاوس به شماست. این مراجعه تنها با یک تماس تلفنی امکان پذیر خواهد بود و احتیاجی به انتقال و حمل و نقل دستگاه های وستینگهاوس شما نمی باشد. این برتری سبب می شود که فاصله جغرافیایی از بین برود و شما در هر یک از ناحیه های تهران که باشید قادر خواهید بود به آسانی از تعمیرات همه دستگاه های وستینگهاوس بهره مند گردید.

شماره تلفن وستینگهاوس

در صورتی که نیاز به تماس با تعمیرگاه مرکزی و خدمات پس از فروش وستینگهاوس داشتید می توانید از شماره تلفن های موجود در سایت کمک بگیرید و خدمات لازم برای انواع خدمات وستینگهاوس را از ما بخواهید. تعمیرگاه وستینگهاوس و نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس با تجربه های اندوخته و و کادری حرفه ای و ماهر توانسته رضایت مندی مشتری های خود را جلب کند و اعتماد بیشتری را در ارائه خدمات خود به دست بیاورد.

منبع: شرکت وستینگهاوس