سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گارانتی محصولات در هنگام ارائه خدمات پس از فروش وستینگهاوس

گروه وستینگهاوس اثر بسیار قابل توجهی در پیشرفت اقتصاد، سیاست، فرهنگ و رسانه های آمریکایی داشته و در سال 1995 مجموعه رسانه ای سی‌بی‌اس را خرید و از سال 1997 با عنوان شرکت سی‌بی‌اس کارش را ادامه داد. خیلی از قسمت های غیررسانه ای این شرکت به کمپانی های دیگر داده شد. قسمت سیستم های الکترونیکی دفاعی شرکت وستینگهاوس به شرکت هوانوردی آمریکایی نورتروپ گرومن داده شد و هم اکنون به عنوان کمپانی مستقلی با اسم سیستم ‌های الکترونیکی نورتروپ گرومن به کارش ادامه می دهد. اما مالک قسمت اصلی سهام بخش انرژی اتمی وستینگهاوس که با اسم شرکت وستینگهاوس الکتریک مشغول به کار می باشد کمپانی ژاپنی توشیبا می باشد و دارای 14500 نفر نیروی انسانی است. خدمات پس از فروش وستینگهاوس که شامل دستگاه های مختلف این برند معروف نظیر مایکروفر (ماکروفر، ماکروویو)، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، جارو برقی، اجاق گاز و غیره می باشد به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات پس از فروش است. نمایندگی ما برای ارائه خدمات پس از فروش روز تعطیلی ندارد و همه روز و در همه ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد.

خدمات وستینگاوس

نمایندگی ما امتیازات ویژه ای را برای کالاهای شرکت وستینگهاوس در نظر گرفته است به صورتی که در کمتر از 20 ساعت تعمیرات و همه کارهای مربوط به آن را انجام می دهد و همه این کارها با مراجعه به منزل شما انجام می گردد و نیازی نیست تا شما کالاها و محصولات وستینگهاوس خود را به نمایندگی حمل کنید تا هزینه اضافی برای تان داشته باشد و اگر بعد از بررسی و ارزیابی های لازم مشاهده شود که قطعه های محصولات وستینگهاوس نیاز به تعویض و یا تعمیر دارند با قطعه اورحینال و اصل قطعات وستینگهاوس تعویض می گردند همچنین تمام قطعه ها و کالاهایی که توسط وستینگهاوس به بازار عرضه شده اند در نمایندگی ما دارای گارانتی کتبی 36 ماه هستند پس تا سه سال شما نباید نگران خرابی و یا تعویض این قطعات باشید. فقط به محض اینکه مورد نقضی در قطعه ها و محصولات وستینگهاوس مشاهده نمودید هر چه سریعتر با همکاران ما تماس بگیرید و به منظور تعمیر با نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس. و تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس. با یکی از نمایندگی های ما تماس بگیرید. ما نمی گذاریم شما حتی یک روز نیز از بایت عدم استفاده از محصولات وستینگهاوس در تنگنا باشید. خدمات پس از فروش وستینگهاوس، شامل ماشین لباسشویی و ظرفشویی وستینگهاوس. بدون تعطیلی، تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی وستینگهاوس، قطعه های اصلی ، 36 ماه ضمانت کتبی را به همه متقاضیان و استفاده کنندگان محصولات وستینگهاوس ارائه می دهد. خدمات پس از فروش وستینگهاوس ماشین لباسشویی و ظرفشویی وستینگهاوس، نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس، لطفا از طریق شماره تماس های ذکر شده در قسمت تماس با ما پایین صفحه یا منوی بالای صفحه با ما تماس بگیرید. خدمات پس از فروش وستینگهاوس بعنوان تعمیرگاه و نمایندگی مجاز لوازم خانگی وستینگهاوس در ایران و با سالها سابقه کاری موفق در عرصه تعمیرات ماشین ظرفشویی وستینگهاوس و همینطور ماشین لباسشویی و... با آسودگی کامل تعمیر ماشین ظرفشویی وستینگهاوس خود را به تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی وستینگهاوس در ایران به ما بسپارید و مطمئن باشید که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

گارانتی محصولات در هنگام ارائه خدمات پس از فروش وستینگهاوس

احتمالا عنوان نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس یا خدمات پس از فروش وستینگهاوس کلمه ای باشد که بسیاری از اشخاص آن را جستجو کنند اما باید به این نکته نیز توجه شود که این مورد و بهره گیری از خدمات نمایندگی و خدمات پس از فروش برای محصولاتی می باشد که دارای گارانتی می باشند اگر گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده باشد و نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروش وستینگهاوس تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس غالبا آنها را قبول نمی کنند اما جای نگرانی نیست چرا که مراکز تعمیراتی معتبر و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی وستینگهاوس هستند که می توانند این قضیه را برطرف نمایند شرکت ما به عنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس آماده عرضه خدمات پس از فروش به شما می باشد. این مراجعه تنها با یک تماس تلفنی امکان پذیر خواهد بود و احتیاجی به انتقال و حمل و نقل دستگاه شما نمی باشد. این برتری سبب می شود که فاصله جغرافیایی از بین برود و شما در هر یک از ناحیه های تهران که باشید قادر خواهید بود به آسانی از خدمات پس از فروش لازم بهره مند گردید.

منبع: خدمات پس از فروش