سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی دوو

نصب و نگهداری لباسشویی دوو بعد از خرید مهمترین کاری است که باید انجام شود. اگر کوچکترین اختلالی در نصب لباسشویی دوو به وجود بیاید و لباسشویی به صورت درستی در محل مناسبی نصب نشود می تواند سایر قطعات لباسشویی را نیز مختل کند و صدمات جدی به آنها وارد کند.

تعمیرکاران حرفه ای ما مهارت کافی در نصب انواع لباسشویی دوو دارند و با تجربه چندین ساله خود و با آموزش هایی که دیده اند نحوه صحیح نصب لباسشویی دوو را در محل مناسب اش می دانند. برای اینکه از نحوه قرارگیری صحیح لباسشویی مطمئن شوید بهترین کار سپردن نصب لباسشویی به تعمیرکار متخصص دوو است.

تعمیرکاران ما با مهارت خاصی این کار را برای شما انجام می دهند و از رسیدن آسیب های احتمالی آتی به لباسشویی شما جلوگیری می کنند.

ارتفاع لباسشویی از فواصل پیرامونی، نحوه اتصال لباسشویی به برق مصرفی، نصب لوازم خانبی لباسشویی و نصب به لوله فاضلاب و آب شهری از جمله مواردی که تعمیرکار تعمیرات لباسشویی دوو از آنها به خوبی اطلاع دارند و ریزه کاری های مربوط به هر یک از آنها را در زمان نصب لباسشویی رعایت می کند.

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی دوو

عیب یابی ماشین لباسشویی دوو

یکی از مشکلات رایج در لباسشویی ها مشکل نچرخیدن و خشک نکردن لباس هاست، برای برطرف کردن این مشکل اولین کار این است که لباسشویی خود را ریست کنید برای ریست کردن دفترچه راهنمای لباسشویی خود را مطالعه کنید.

برای ریست لباسشویی آن را کاملا از برق جدا کنید و بعد از یک دقیقه آن را دوباره به برق بزنید. بعد درب لباسشویی را به فواصل 12 ثانیه ای باز و بسته کنید تا علامت ریست در همه قطعات لباسشویی انجام شود. این یکی از ساده ترین راه های تعمیرات لباسشویی دوو است و در بیشتر موارد در همه لباسشویی ها جواب می دهد.

بعد از مطمئن شدن از ریست کامل ماشین، یک تکه لباس در آن بیندازید و لباسشویی را در دور شستشو قرار دهید. در صورتی که لباسشویی شروع به کار کرد مشکل برطرف شده، اما اگر باز مشکلی بود باید با تعمیرگاه مجاز دوو تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص برای تعمیر به محل سکونت شما بیاید.

شما عزیزان می توانید برای تعمیرات انواع لباسشویی دوو و سایر برندهای معتبر با نمایندگی تعمیرات دوو تماس بگیرید و ایراد ماشین خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا بهترین راه حل برای برطرف کردن آن پیشنهاد شود و تعمیرکار ما در اسرع وقت برای رفع آن عیب و نقص در محل سکونت شما حاضر شود.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی دوو

نمایندگی فروش ماشین لباسشویی دوو

شرکت دوو شرکتی فعال در عرصه تولیدات لوازم خانگی است که آرم تجاری اش تبدیل به یکی از بهترین ها در این زمینه شده است. کیفیت این محصولات به حدی بالاست که فروش آن را به فروشی جهانی مبدل کرده است.

یکی از شاخصه های تولیدات دوو بهره گیری از بهترین و کامل ترین لوازم برای ساخت و طراحی دوو است که هم سخت افزار و هم نرم افزار درچجه یکی را برای این محصولات فراهم آورده است. برند طراحی شده برای این محصولات به حدی چشم نواز است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده است.

در ایران هم این برند و محصولات آن برندی مشهور و شناخته شده است که خانواده های ایرانی حداقل چندین دستگاه از لوازم خانگی شان را در منزل دارند و مطابق با آمار همه مصرف کنندگان کمال رضایت را از این برند و لوازم خانگی آن و نحوه کارکرد آنها دارند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی که زیر مجموعه نمایندگی تعمیرات دوو است با دارا بودن مجوز و پروانه کسب از اتحادیه مرتبط و با نیروی کار با تجربه و آموزش دیده آماده ارائه خدمات و تعمیر و نگهداری انواع لباسشویی دوو است.

شما برای خرید هر یک از مدل های لباسشویی دوو می توانید با نمایندگی فروش ماشین لباسشویی دوو که در بخش نمایندگی رسمی دوو مستقر است تماس بگیرید و سفارش خود را بدهید و در اسرع وقت لباسشویی دوو را در درب منزل خود تحویل بگیرید.

منبع: نمایندگی تعمیرات دوو